tiistai 2. syyskuuta 2014

Pitkästä aikaa, kohta se alkaa!

Heijsan taas! 
Ei oo tälle kesälle kauheesti tullu kirjoteltua. Mut Kesä-TO:t ehty, portfolio valmis ja viimestä lomaviikkoo viiään :) 
Oon käyny nyt parina päivänä ykkösten tunneilla korvaamassa ratsastustunteja joita jäi aika paljo suorittamatta keväällä polvileikkauksen takia. Vielä kaks tuntia korvattavana ja saan suorittaa itsenäisesti <3

Ollaan kyl tyttöjen kans IIIIHAN kesälomafiiliksissä vielä ;) No viikko saahaan vielä olla :D




Irene myös innostu mun kans kattoon ratsastuksen MM-kisoja :) Kumpi lie enemmän innossaan, minä vai kisu? Ha X) 


Kävin myös elokuun puolessa välissä TUTOR-hommissa koululla ku uuet ykköset tuli :) On muuten huippua prukkaa :) Tallissaki piti väkisellä poiketa :P Kummasti ajaudun AINA Fagon luo ;) Missä vika? Ehkä siinä et se mies on vaan nii PARHAUTTA <3 



Sama juttu viimeks ku kävin ratsastelemassa. Enkä menny Fagolla :( Mutta silti... ;)
Herkkiä hetkiä <3



Fagotista päästään nyt siihen et oon itteeni melko tyytyväinen:

Mm. hiukset on kasvanu hyvää vauhtia X) 


Ja oon saanu painoo puotettua! Työtä on vielä mut suunta on hyvä :)


Mut lisää taas kuhan koulut on alkanu ja vahtiin päästää :D 





3 kommenttia:

  1. Hei apua miksen oo tajunnu että oot saman ikänen kun minä! Ajattelin että oisit pari vuotta vanhempikin :D Sulla on kiva blogi täällä, jäin seuraamaan :3

    VastaaPoista
  2. Olisi kiva semmonen videopostaus jossa olet hevosten kanssa ja myös sellainen missä ratsastaisit sileällä ja myös esteillä? :) Muutenkin aivan ihana blogi!

    VastaaPoista
  3. Voi sua Jessie!! XD

    Videoita laittaisin jos ois, va ei oo koskaa oikeen kuvaajaa :/

    VastaaPoista